Zľava!

Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu

0,80

Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Nové trendy v marketingu- súčasnosť a budúcnosť. Aktuálne problémy súčasného marketingu, organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 20.-21. novembra 2008 v kongresovom SAV na Smolenickom zámku.

Na sklade

Kategórie: , , , , Značka: Product Condition: Vyberte stav produktu Product ID: 14454

Popis

Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Nové trendy v marketingu- súčasnosť a budúcnosť. Aktuálne problémy súčasného marketingu, organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 20.-21. novembra 2008 v kongresovom SAV na Smolenickom zámku.

Ďalšie informácie

Hmotnosť 363 g
Rozmery 15 × 1,5 × 21 cm
Jazyk

Väzba

brožovaná väzba

Počet strán

289

Vydavateľstvo

Rok vydania

ISBN

978-80-8105-101-2

Náklad

150

Stav knihy

vynikajúci

Vpisy, pečiatky

žiadne